Jasmine Smart

ای کاش برگردی، اگر می دانستی آتش عشق تو با چه شعله ای وجودم را می سوزاند، دست روی دست نمی گذاشتی، لابد خواست خدا نیست که تو این عشق شورانگیز را درک کنی

Jasmine Smart

ای کاش برگردی، اگر می دانستی آتش عشق تو با چه شعله ای وجودم را می سوزاند، دست روی دست نمی گذاشتی، لابد خواست خدا نیست که تو این عشق شورانگیز را درک کنی

Jasmine Smart

آهِ من
روزی گیرد دامنت، سوزد با منت
با مَنَت سوزد، نه که تنها

اگر مجنون دل شوریده ای داشت
دل لیلی از او شوریده تر بی

یادت به خیر،
چقدر عشقمان زیبا بود، و بی نظیر

اگر عاشق نیستی، عاشق کُش هم نباش
اگر عاشقی یافتی که اسیر و شیدایت شده و تو او را غریبه می پنداری،
غریب نواز باش، غریبه کُشی نکن

خیلیا بودند که برای رسیدن به عشقشون عمرشون رو گذاشتند و از این خیلیا، خیلیا بودند که عمرشون رو باختند ولی به عشقشون نرسیدند،؛، شاید من هم از این خیلیای دوم باشم

محبوبه ی قلبم، آهوی رمیده ام، اگر از عشق بینهایت من صرف نظر کنی، چیزی رو از دست می دی که با هیچی نمی تونی جبرانش کنی، ... با هیچی

عشقِ تمامِ من، خوش آمدی و صفا آوردی، جان من قربان قدمهایت، لایقم دانستی و چشم و چراغِ خانه ی دلم شدی، سرت سلامت و شادیت پایدار

۱۹
ارديبهشت ۹۷
نمی دونم چطور باید ازت تشکر کنم
فقط نمی دونم به خاطر من بود که لینک گروه رو نشون دادی یا نه، اصلاً من توی محاسباتت جایی ندارم
نمی دونم
ولی اونچه که هست اینه که از وقتی تو گروهت عضو شدم بیشتر تو رو حس می کنم و تازه خواهرت، داداش هات، شوهرت، همه هستند
و این برای من خیلی خوبه
هرچند من با داداشت و شوهرت قبلاً تو چت آشنا شدم ولی اینجا که می بینمشون خیلی برام باعث آرامشه


راستش الان که فکر می کنم می بینم اگه روزی برگردی اولین چیزی که بهت می گم اینه که:
گذشته ها گذشته
ولی قبلاً فکر می کردم اگه برگردی اینو می گم و اونو می گم

می دونم
می دونم "برگشت"ی تو کار نیست
می دونم تو دیگه مال من نمیشی
من تا سی سال دیگه هم منتظرت می مونم و می دونم این انتظار رو مرگ خاتمه می ده نه وصال
ولی چکنم
فکر نکن انتظار تو کشیدن برام شیرینه
نه، خیلی هم تلخه 
شایدم یه جور دیگه بشه
مثلاً تو برگردی و من نباشم
شایدم تو دیر برگردی

راستی گفته بودم بهت که شوهرت و داداشت خیلی گَنده دماغ تشریف دارند؟؟!!
فکر می کردم با داداش عشقم رابطه ی صمیمی پیدا کنم، ولی آدم اگه دافعه داشته باشه نمیشه کاریش کرد
همه که جذب نمی کنند که یکی هم دفع می کنه
مثل من که تو رو از خودم روندم
یادته؟
بعدش بهت گفتم بیا خواهرم باش ...
و از اون روز تازیانه های قهرِ تو بود که می خورد تو صورت من
تا حالا
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۹
رضا آباد

نظرات  (۱)

این که به دختری که دوستت داره و دوستش داری بگی مثل خواهرمی،از فحش هم بالاتره،قتل غیرعمده
پاسخ:
اگر اون دختر که دوستت داره به یکی دیگه تعهد داده باشه و تو هم که اون دختر رو می پرستی به یکی دیگه تعهد داده باشی
.
.
.
.
.
.
اون وقت چی؟
خودت قضاوت کن
به خاطر رسیدن به عشقت باید چند تا قلب رو بشکنی
چه کار می کنی؟
.
.
.
من قلب خودم رو شکستم

فکرِ اینو دیگه نکرده بودم، که قلب من قلب عشقمه 
و قلب عشقم، قلب من
من
قلب عشقم رو شکسته بودم و خبر نداشتم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی