Jasmine Smart

ای کاش برگردی، اگر می دانستی آتش عشق تو با چه شعله ای وجودم را می سوزاند، دست روی دست نمی گذاشتی، لابد خواست خدا نیست که تو این عشق شورانگیز را درک کنی

Jasmine Smart

ای کاش برگردی، اگر می دانستی آتش عشق تو با چه شعله ای وجودم را می سوزاند، دست روی دست نمی گذاشتی، لابد خواست خدا نیست که تو این عشق شورانگیز را درک کنی

Jasmine Smart

آهِ من
روزی گیرد دامنت، سوزد با منت
با مَنَت سوزد، نه که تنها

اگر مجنون دل شوریده ای داشت
دل لیلی از او شوریده تر بی

یادت به خیر،
چقدر عشقمان زیبا بود، و بی نظیر

اگر عاشق نیستی، عاشق کُش هم نباش
اگر عاشقی یافتی که اسیر و شیدایت شده و تو او را غریبه می پنداری،
غریب نواز باش، غریبه کُشی نکن

خیلیا بودند که برای رسیدن به عشقشون عمرشون رو گذاشتند و از این خیلیا، خیلیا بودند که عمرشون رو باختند ولی به عشقشون نرسیدند،؛، شاید من هم از این خیلیای دوم باشم

محبوبه ی قلبم، آهوی رمیده ام، اگر از عشق بینهایت من صرف نظر کنی، چیزی رو از دست می دی که با هیچی نمی تونی جبرانش کنی، ... با هیچی

عشقِ تمامِ من، خوش آمدی و صفا آوردی، جان من قربان قدمهایت، لایقم دانستی و چشم و چراغِ خانه ی دلم شدی، سرت سلامت و شادیت پایدار

۱۹
فروردين ۹۷
به افتخار برگشتنت، امشب مویه های چند ماه پیشم رو برات می خونم:


·         بهم گفتی دروغ می گم تا بتونی راحت منو فراموش کنی
من هم می تونم (بعد این همه توهین و بی مهری) بگم تو منو دوست نداری،
این جوری شاید بتونم ...
نه هیچ کاری نمی تونم بکنم جز انتظار برگشتنت

·         کسی که نسبت به شما احساسی از جنس بینهایت داره
(تنفر یا عشق، مثل مادر یا دشمن جونی شما)
نباید لای منگنه قرار بگیره،
اگر آزادی عمل ازش گرفته بشه ممکنه نتونه درست تصمیم بگیره
و به خودش و طرف مقابلش آسیب بزنه

·         حق داری فراموشم کنی و ازم متنفر بشی بالاخره تو زنی و مالِ یکی دیگه ای و ازش .....
حالا حماقته یکی که بهت خیانت کرده رو توی ذهنت نگه داری و ...
البته اگر عشق پایسته بود جور دیگری رقم می خورد
ولی هر وقت پای استدلال میاد وسط و منطق افسار زندگی رو به دست می گیره همین میشه، نفرت فراموشی ...
هرچند عشق اگر حقیقی باشه پایسته و جاویدانه
عشق به دنیا نمیاد که بخواد بمیره
عشق ساخته نمی شه که بخواد خراب بشه
عشق آفریده می شه و تا خدا خدا هست عشق هم وجود داره
عشق فانی نیست
"عشق من به تو" وجود داره

·         محبوبه ام تو کدامین آیه ی خداوندی که هرجای کتابش رو ورق می زنم به نام تو می رسم
گویا تو در همه ی آیه هایش تکرار شدی یا اینکه همه ی آیه هایش تکرار تو اند

·         می گویند خدا به بنده هاش از مادر مهربون تره پس نباید الان برای این حال نزار من بی خیال باشه
حتما می بینه من چقدر دارم می سوزم و هوای من رو داره
آره هوامو داره حس می کنم اینو

·         محبوبه ی جانم تا زنده ام چله نشین عشق تو ام
فقط می ترسم از اینکه نکند "وقد جعل الله لکل شیئ قدرا" مقدر برای عشق من و تو "نرسیدن" باشه اون وقت چکار کنم با این بخت سیاهم

·         محبوبه قلبم عشقت داره افسانه می شه ، هزار و یک شب عمر من شده عشق نافرجام تو
این جدایی مثل یه زخم می مونه که دردش تا ابد در تمام وجودم ریشه داره
تحمل نبودنت ار عهده ی من خارجه ای کاش درک می کردی
ای کاش دوستم داشتی خیلی دارم می چرزم، البته حق داری بی مهری کنی ، من کم تو رو نچرزوندم
باور کنی یا نکنی فکر نبودن تو مثل خوره افتاده توی فکرم و لحظه ای آروم و قرار ندارم دختر

·         بین داشتن تو و بهشت، من بهشت را وا می نهم و تو را می جویم
بین نبودن تو و جهنم؟! چه عذابی دردناکتر از فراق تو برای من است؟
نمی دانستم که خواهی رفت و پشت سرت هم نگاه نخواهی کرد
نگفته بودی فراموش کردن هم می تونه برات راه حل باشه

·         من عشق تو را تاخت نزدم من از گناه گریختم، خواستم خواهرم باشی نخواستم که نباشی،
نبودنت از عهده ی من بر نمی آید....


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۹
رضا آباد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی