Jasmine Smart

ای کاش برگردی، اگر می دانستی آتش عشق تو با چه شعله ای وجودم را می سوزاند، دست روی دست نمی گذاشتی، لابد خواست خدا نیست که تو این عشق شورانگیز را درک کنی

Jasmine Smart

ای کاش برگردی، اگر می دانستی آتش عشق تو با چه شعله ای وجودم را می سوزاند، دست روی دست نمی گذاشتی، لابد خواست خدا نیست که تو این عشق شورانگیز را درک کنی

Jasmine Smart

آهِ من
روزی گیرد دامنت، سوزد با منت
با مَنَت سوزد، نه که تنها

اگر مجنون دل شوریده ای داشت
دل لیلی از او شوریده تر بی

یادت به خیر،
چقدر عشقمان زیبا بود، و بی نظیر

اگر عاشق نیستی، عاشق کُش هم نباش
اگر عاشقی یافتی که اسیر و شیدایت شده و تو او را غریبه می پنداری،
غریب نواز باش، غریبه کُشی نکن

خیلیا بودند که برای رسیدن به عشقشون عمرشون رو گذاشتند و از این خیلیا، خیلیا بودند که عمرشون رو باختند ولی به عشقشون نرسیدند،؛، شاید من هم از این خیلیای دوم باشم

محبوبه ی قلبم، آهوی رمیده ام، اگر از عشق بینهایت من صرف نظر کنی، چیزی رو از دست می دی که با هیچی نمی تونی جبرانش کنی، ... با هیچی

عشقِ تمامِ من، خوش آمدی و صفا آوردی، جان من قربان قدمهایت، لایقم دانستی و چشم و چراغِ خانه ی دلم شدی، سرت سلامت و شادیت پایدار

۰۷
فروردين ۹۷

امسال خیلی قشنگ شروع شد

درسته که امید و ناامیدی قاطی اند، درسته که نمی دونم خوش خیالم یا خوشبختم

ولی همینکه دو تا نشونه ازت دیدم (چیزی که قبلا توی خواب هم نمی دیدم) همین یعنی امسال سال خوبیه

اینم خواست خدا بود، فقط خدا می دونست من توی چه عذابی غوطه ور بودم،

اونایی که سال به سال منو می دیدند، فهمیده بودند من یه طوریم هست

همیشه خدا رو شکر می کنم که نجاتم داد، 


به هرحال هنوز هم باور نمی کنم همحست من باشم، شاید. زیادی خوش خیالم

درسته که روزی همه دین و دنیای تو بودمولی یادم نرفته رفتارهایی که با من داشتی

چطور بعد این همه بیرحمی و بی مهری، مخاطب تو، من باشم

نه ، 

خودت گفتی من هیچ جایی توی زندگیت ندارم

ولی خب، تو همه جای زندگی منو پر کردی نازنینم

بگذار من تو را مخاطب خودم قرار دهم

فاش می گویم، عیان و آشکار:

تو که این همه هم نفس منی، عیدت مبارک

یادته یه روز من ”نفس” تو بودم و تو آهنگ قلب من بودی؟

امروز من هیچ چیز تو نیستم و تو هم، ”نفس” منی و هم ”آهنگ قلب” منی

می دانی؟ از خدا پنهان نیست، از تو چه پنهان،

تو سهام دار عمده ی قلب منی 

دیدی توی مجوعه های سهامی، اونی که سهام عمده رو داره خودش رو مالک مجموعه می دونه؟

اگر اینجور حساب کنی، تو صاحب قلب منی

”نفس” متشکل است از دو بخش، دم که فرو می رود و بازدم که بر می آید،

”دم” ی بدون تو و ”بازدم” ی بی عشق تو بر من حرام باد

ای هم نفسم ای مالک قلب و روحم ای آهوی رمیده ی دشت زندگانی ام وای محبوبه ی دلم

عیدت مبارک

خدا کنه زندگی برات اونقدر گوارا و شیرین بشه که همه ی آزار و اذیت هایی که از من به تو رسید رو جبران کنه

ببین من چقدر مفلس و بدبختم که هیچ کس را بیشتر از تو نیازرده ام

تو که عشق بینهایت منی، چگونه از من زخم خوردی و من احمق ندانستم که با قلب و روح تو ، چه کردم



امرور بارها و بارها تو را توی تلگرام چک کردم

بارها آنلاین بودی و بارها آف شده بودی و من از آمدن و رفتنت غافل مانده بودم

پس هزار- هیچ نشدم





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۰۷
رضا آباد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی