Jasmine Smart

ای کاش برگردی، اگر می دانستی آتش عشق تو با چه شعله ای وجودم را می سوزاند، دست روی دست نمی گذاشتی، لابد خواست خدا نیست که تو این عشق شورانگیز را درک کنی

Jasmine Smart

ای کاش برگردی، اگر می دانستی آتش عشق تو با چه شعله ای وجودم را می سوزاند، دست روی دست نمی گذاشتی، لابد خواست خدا نیست که تو این عشق شورانگیز را درک کنی

Jasmine Smart

آهِ من
روزی گیرد دامنت، سوزد با منت
با مَنَت سوزد، نه که تنها

اگر مجنون دل شوریده ای داشت
دل لیلی از او شوریده تر بی

یادت به خیر،
چقدر عشقمان زیبا بود، و بی نظیر

اگر عاشق نیستی، عاشق کُش هم نباش
اگر عاشقی یافتی که اسیر و شیدایت شده و تو او را غریبه می پنداری،
غریب نواز باش، غریبه کُشی نکن

خیلیا بودند که برای رسیدن به عشقشون عمرشون رو گذاشتند و از این خیلیا، خیلیا بودند که عمرشون رو باختند ولی به عشقشون نرسیدند،؛، شاید من هم از این خیلیای دوم باشم

محبوبه ی قلبم، آهوی رمیده ام، اگر از عشق بینهایت من صرف نظر کنی، چیزی رو از دست می دی که با هیچی نمی تونی جبرانش کنی، ... با هیچی

عشقِ تمامِ من، خوش آمدی و صفا آوردی، جان من قربان قدمهایت، لایقم دانستی و چشم و چراغِ خانه ی دلم شدی، سرت سلامت و شادیت پایدار

۲۰
اسفند ۹۶

راستش هنوزم باورم نمی شه که تو اومدی و به وبلاگم سر زدی

ولی اگر واقعاً اومدی و منو خوندی مطمئناً خواستی منو رصد کنی که یهو کاری نکنم که بهت آسیب بزنه



اتفاقاً من هم می خوام بیشتر مواظب رفتارم باشم

سید مهدی شجاعی توی کتاب "سانتاماریا" میگه

"عاشق نباید حالش بد باشه عاشق باید پویا باشه، خمودی و افسردگی مال عاشق نیست، حالا چه عاشق به درد فراق مبتلی باشه یا نباشه"

 

می خوام با شرایط جدیدم کنار بیام

جناب مالک یادته؟

خدا رحمتش کنه فرج الله سلحشور چه کاراکتر جالبی از جناب مالک ساخته بود

یوسف را خرید

بعد یوسف را فروخت

بعد از اون برگشت و از فروختن یوسفش ابراز پشیمانی کرد، ولی دیگه دیر شده بود...

یوسف دیگه مال او نبود

جناب مالک رو از کاخ انداختند بیرون

اینجا بود که جناب مالک، مالکِ ندای درونی قلبش شد و بیست سال پشت در و دیوار کاخ آرزوهایش نشست و انتظار کشید...

تا اینکه یوسفش بازگشت و مالک، دوباره مالکِ یوسف شد،

یا نه

این یوسف بود که مالکِ جناب مالک شد

توی کامنت بعدی می گم داستان خودم رو

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۰
رضا آباد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی