Jasmine Smart

ای کاش برگردی، اگر می دانستی آتش عشق تو با چه شعله ای وجودم را می سوزاند، دست روی دست نمی گذاشتی، لابد خواست خدا نیست که تو این عشق شورانگیز را درک کنی

Jasmine Smart

ای کاش برگردی، اگر می دانستی آتش عشق تو با چه شعله ای وجودم را می سوزاند، دست روی دست نمی گذاشتی، لابد خواست خدا نیست که تو این عشق شورانگیز را درک کنی

Jasmine Smart

آهِ من
روزی گیرد دامنت، سوزد با منت
با مَنَت سوزد، نه که تنها

اگر مجنون دل شوریده ای داشت
دل لیلی از او شوریده تر بی

یادت به خیر،
چقدر عشقمان زیبا بود، و بی نظیر

اگر عاشق نیستی، عاشق کُش هم نباش
اگر عاشقی یافتی که اسیر و شیدایت شده و تو او را غریبه می پنداری،
غریب نواز باش، غریبه کُشی نکن

خیلیا بودند که برای رسیدن به عشقشون عمرشون رو گذاشتند و از این خیلیا، خیلیا بودند که عمرشون رو باختند ولی به عشقشون نرسیدند،؛، شاید من هم از این خیلیای دوم باشم

محبوبه ی قلبم، آهوی رمیده ام، اگر از عشق بینهایت من صرف نظر کنی، چیزی رو از دست می دی که با هیچی نمی تونی جبرانش کنی، ... با هیچی

عشقِ تمامِ من، خوش آمدی و صفا آوردی، جان من قربان قدمهایت، لایقم دانستی و چشم و چراغِ خانه ی دلم شدی، سرت سلامت و شادیت پایدار

۱۴
اسفند ۹۶

محبوبه ام سلام

آهوی رمیده ام نیمروزت به خیر

از دیشب ساعت ده و نیم تا حالا به تلگرامت سر نزدی

امیدوارم سلامت و شاداب باشی

می دونم که تو حرفهای منو نمی خونی و اگه همه ی دنیا به وبلاگم سربزنند تو یکی به قول خودت کاری کار من نداری

اینا رو می دونم، چیزی که نمی دونم اینه که :

چرا؟

چطوری تو تونستی اون همه عشق رو نابود کنی؟

من آدم عاشق پیشه ای هستم و باید عشقم رو نثار یکی بکنم

من اگه عشق ورزی نکنم دیوونه میشم

از روزی که تو توی زندگیم پیدا شدی،  بهت معتاد شدم جوری که نمی تونم به غیر از تو به کسی فکر کنم

البته اینا همش حرف بیخوده

از دل برود هر آنکه از دیده برفت

وقتی تو نباشی قاعدتا باید من عشقم رو نثار یکی دیگه بکنم

آدمای عاشق معمولا اینجوری اند

باید عاشق یکی باشند

ولی این اصل در مورد من صدق نمی کنه

حالا که تو نیستی و قراره نباشی من باید یه جایگزین برات پیدا کنم

چی بهتر از همین وبلاگ

اینجا پاتوق من و تو و عاشقانه هامون توی دوران قشنگ عاشقی مونه

حالا که خریدار عشقم نیستی این وبلاگ تنها یادگارته که برام مونده

عشقم رو توی صفحاتش ترجمه می کنم

و خوشم به اینکه قلبم از تو و و خاطراتت لبریزه


کاری از دستم برنمیاد

پروفایلت رو چک کنم،  کی اومدی کی رفتی

بیام اینجا به یاد تو عاشقانه هام رو نثارت کنم

دوباره:

پروفیلت رو چک کنم...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۱۴
رضا آباد

نظرات  (۲)

چه مطلب زیبایی بود

http://sanayepress.com/
پاسخ:
سلام
مطلبم ناقص بود
الان کاملش کردم
در ضمن فکر نمی کنم متن خوبی نوشته باشم
به هر حال ممنون از توجه تون
متشکرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی