Jasmine Smart

ای کاش برگردی، اگر می دانستی آتش عشق تو با چه شعله ای وجودم را می سوزاند، دست روی دست نمی گذاشتی، لابد خواست خدا نیست که تو این عشق شورانگیز را درک کنی

Jasmine Smart

ای کاش برگردی، اگر می دانستی آتش عشق تو با چه شعله ای وجودم را می سوزاند، دست روی دست نمی گذاشتی، لابد خواست خدا نیست که تو این عشق شورانگیز را درک کنی

Jasmine Smart

آهِ من
روزی گیرد دامنت، سوزد با منت
با مَنَت سوزد، نه که تنها

اگر مجنون دل شوریده ای داشت
دل لیلی از او شوریده تر بی

یادت به خیر،
چقدر عشقمان زیبا بود، و بی نظیر

اگر عاشق نیستی، عاشق کُش هم نباش
اگر عاشقی یافتی که اسیر و شیدایت شده و تو او را غریبه می پنداری،
غریب نواز باش، غریبه کُشی نکن

خیلیا بودند که برای رسیدن به عشقشون عمرشون رو گذاشتند و از این خیلیا، خیلیا بودند که عمرشون رو باختند ولی به عشقشون نرسیدند،؛، شاید من هم از این خیلیای دوم باشم

محبوبه ی قلبم، آهوی رمیده ام، اگر از عشق بینهایت من صرف نظر کنی، چیزی رو از دست می دی که با هیچی نمی تونی جبرانش کنی، ... با هیچی

عشقِ تمامِ من، خوش آمدی و صفا آوردی، جان من قربان قدمهایت، لایقم دانستی و چشم و چراغِ خانه ی دلم شدی، سرت سلامت و شادیت پایدار

۱۴
اسفند ۹۶


20


سلام همه چیزم

شبت به خیر دار و ندارم

خسته نباشی محبوبِ من


کجا بودی بیست ساعت؟

از دیشب تا عصرِ امروز نِت رو بیخیال شده بودی

من که نمی تونم ازت خبر بگیرم، هیچ راهی ندارم، مثل این زندونی های ابد و یک روزم

فقط می تونم حدس بزنم:

    * درگیر بچه بودی

    * مشکلی داشتی که من بی خبرم ازش

    * درگیر خونواده ت بودی

    * توی تدارک روز مادر بودی تا یه روزِ مادرِ به یادماندنی برای مامان رقم بزنی

    * الکی برای تنوع خواستی نیایی نت

    * .........


امروز بارها و بارها چک کردم و حرص خوردم، ترسیدم نکنه دیگه نیایی تلگرام

خدایا اگه دیگه نیاد من چه جوری اونو حسش کنم

آخه یه بار این بلا سرم اومده


نمی دونم چه جوری باید این بیست سالِ مونده ی عمرم رو سر کنم

بیست ساله دیگه؟ نیست؟

تموم میشه

مثل این بیست ساعت مثل نسیم میاد و میره

من که امروز تا 8 درگیرِ کار بودم، دلم پیش تو بود،

هر لحظه ش کنارم بودی، کنارت بودم

ولی اونقدر غرق کارم بودم که نفهمیدم چجوری گذشت


حالِ عجیبیه، باید تجربه ش کنی


شرایط منو که هیشکی نداره خانوم گلم:

    * عشقِ یکی هستی، اون وقت یکی دیگه عشقته

    * دلت پیش یکی گیره، یکی دیگه دلش رو داده به تو

    * یکی که سالها نوکریش رو کردی بزرگترین زخم ها رو به قلبت زده

    * دلدارِ تو فراموشت کرده،    

       ولی تو نباید خودت رو ببازی و محکم باشی تا بنای زندگیت فرو نریزه

    * دلداده ات رو فراموش کردی،   

       ولی نباید از حقیقت بویی ببره تا دلش نشکنه، تا بتونه زندگی کنه

    * ..............................

به نظرت، توی جدول مندلیف عنصری هست که تحمل این شرایط رو داشته باشه؟

می خوام سفارش بدم قلبم رو از اون جنس بسازند


30


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۱۴
رضا آباد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی