Jasmine Smart

ای کاش برگردی، اگر می دانستی آتش عشق تو با چه شعله ای وجودم را می سوزاند، دست روی دست نمی گذاشتی، لابد خواست خدا نیست که تو این عشق شورانگیز را درک کنی

Jasmine Smart

ای کاش برگردی، اگر می دانستی آتش عشق تو با چه شعله ای وجودم را می سوزاند، دست روی دست نمی گذاشتی، لابد خواست خدا نیست که تو این عشق شورانگیز را درک کنی

Jasmine Smart

آهِ من
روزی گیرد دامنت، سوزد با منت
با مَنَت سوزد، نه که تنها

اگر مجنون دل شوریده ای داشت
دل لیلی از او شوریده تر بی

یادت به خیر،
چقدر عشقمان زیبا بود، و بی نظیر

اگر عاشق نیستی، عاشق کُش هم نباش
اگر عاشقی یافتی که اسیر و شیدایت شده و تو او را غریبه می پنداری،
غریب نواز باش، غریبه کُشی نکن

خیلیا بودند که برای رسیدن به عشقشون عمرشون رو گذاشتند و از این خیلیا، خیلیا بودند که عمرشون رو باختند ولی به عشقشون نرسیدند،؛، شاید من هم از این خیلیای دوم باشم

محبوبه ی قلبم، آهوی رمیده ام، اگر از عشق بینهایت من صرف نظر کنی، چیزی رو از دست می دی که با هیچی نمی تونی جبرانش کنی، ... با هیچی

عشقِ تمامِ من، خوش آمدی و صفا آوردی، جان من قربان قدمهایت، لایقم دانستی و چشم و چراغِ خانه ی دلم شدی، سرت سلامت و شادیت پایدار

۱۳
اسفند ۹۶


اوایل که محبوبه ی قلبم و آرام جانم گفت منو فراموش کرده، یه جورایی باورم نشد

با خودم کلنجار می رفتم که چنین و چنان

مثل یکی که عزیزش رو از دست می ده، ولی داغ نبودنش رو باور نداره؟

منم اینجوری شده بودم


اون روزا آهنگ هنوزم همونم (حامد همایون) شده بود نغمه ی غم انگیزِ قلبم:


یه قلب شکسته یه روح پریشون یه عاشق یه تنها یه بی کس یه مجنون

از اون مرد مغرور یه دیوونه مونده یه ویروونه بی تو از این خونه مونده

تو دنیامو بردی سپردی به ماتم ولی تو خیالم هنوزم باهاتم

هنوزم همونم یکم مبتلا تر هنوزم همونی یکم بی وفا تر

هنوزم همونم یکم مبتلا تر هنوزم همونی یکم بی وفا تر

یکم بی تفاوت یه عالم غریبه دل نیمه جونم هنوزم غریبه

یه وقتایی گیجم واست گل میارم میام پیش عکست تو گلدون میزارم

هواسم بهت نیست تو که نیستی پیشم تو یادم میای و پر از گریه میشم

تو از من بریدی من از تو بریدم خدا رو چه دیدی شاید خواب دیدم

که تو رفتی و رفتم از این زمونه چی به روزم اومد آخه کی میدونه

هنوزم همونم یکم مبتلا تر هنوزم همونی یکم بی وفا تر

یکم بی تفاوت یه عالم غریبه دل نیمه جونم هنوزم غریبه

هنوزم همونم یکم مبتلا تر هنوزم همونی یکم بی وفا تر

یکم بی تفاوت یه عالم غریبه دل نیمه جونم هنوزم غریبه

هنوزم همونم یکم مبتلا تر هنوزم همونی یکم بی وفا تر

یکم بی تفاوت یه عالم غریبه دل نیمه جونم هنوزم غریبه



ولی از روزی که باورم شد اون تونسته منو فراموش کنه و دیگه توی قلبش نازنینش اثری از من نیست، نغمه ی غم انگیزم عوض شد:



خندم میگیره حالمو میپرسی چندوقت یه باری
بس کن نامرد بی احساس مگه دلم داری
تو بکن برو نه نپرس حالم خوبه
آتیش زدی زندگیمو شدی آدم خوبه



بال و پرم بودی یه روز حالا دلت دست غریبه ها وله
افتادم از پا زندگی ندارم و این نفسای آخره
کاشکی بیای قول الکی باز بدی شاید یه شب خوابم بره
نه تو دلواپس نشو راحت برو آروم دلم جون میکنه


حتی اگه از این بی رحم ترم بشی

چی میشه باز بیای بال و پرم بشی

با اون دل سنگت یه روزی قول دادی
جون دوتاییمون نزاری تنها شیم
ببین شدم باز اونی که تو میخوای
چشمام به راهت بی خوابه تا بیای
منو زندونی کن بازم تو قلب بی رحمت
حتی دروغ باشه بگو منو میخوای

البته پاراگراف اولش یه جورایی زبان حال عشقمه و بیان کننده ی ظلم هایی که من در حقش روا داشتم


 

راستی،

شما نغمه ی غم انگیزتون چیه؟

اصلاً نغمه ی غم انگیز دارید مثل من؟


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۱۳
رضا آباد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی