Jasmine Smart

ای کاش برگردی، اگر می دانستی آتش عشق تو با چه شعله ای وجودم را می سوزاند، دست روی دست نمی گذاشتی، لابد خواست خدا نیست که تو این عشق شورانگیز را درک کنی

Jasmine Smart

ای کاش برگردی، اگر می دانستی آتش عشق تو با چه شعله ای وجودم را می سوزاند، دست روی دست نمی گذاشتی، لابد خواست خدا نیست که تو این عشق شورانگیز را درک کنی

Jasmine Smart

آهِ من
روزی گیرد دامنت، سوزد با منت
با مَنَت سوزد، نه که تنها

اگر مجنون دل شوریده ای داشت
دل لیلی از او شوریده تر بی

یادت به خیر،
چقدر عشقمان زیبا بود، و بی نظیر

اگر عاشق نیستی، عاشق کُش هم نباش
اگر عاشقی یافتی که اسیر و شیدایت شده و تو او را غریبه می پنداری،
غریب نواز باش، غریبه کُشی نکن

خیلیا بودند که برای رسیدن به عشقشون عمرشون رو گذاشتند و از این خیلیا، خیلیا بودند که عمرشون رو باختند ولی به عشقشون نرسیدند،؛، شاید من هم از این خیلیای دوم باشم

محبوبه ی قلبم، آهوی رمیده ام، اگر از عشق بینهایت من صرف نظر کنی، چیزی رو از دست می دی که با هیچی نمی تونی جبرانش کنی، ... با هیچی

عشقِ تمامِ من، خوش آمدی و صفا آوردی، جان من قربان قدمهایت، لایقم دانستی و چشم و چراغِ خانه ی دلم شدی، سرت سلامت و شادیت پایدار

۱۱
اسفند ۹۶

ای کاش همش خواب بود

خواب آشفته ای که تعبیر نداشت و من همین الان با نفس های بریده و جسمی بی جان از کابوس اون نجات پیدا می کردم

بی درنگ با تو تماس می گرفتم:

- جاسمین قشنگم خدا نصیبت نکنه نمی دونی چه خواب وحشتناکی دیدم، اگر بیدار نمی شدم شاید الان جونی توی بدنم نمانده بود

خواب دیدم تو باهام قطع رابطه کردی، جوری که هیچ بازگشتی نداشته باشه، درد مرموزی توی قفسه ی سینه م آزارم می داد، آخه باعثِ این جدایی خودم بودم و خودم رو به خاطر اشتباهم نمی بخشیدم

خواب دیدم همه ی زندگیم شده "نبودن تو" و من ماندم و تنهایی

چه تنهایی، دور و برم شلوغ بود زن داشتم بچه داشتم بچه های قد و نیم قد و بابا دوست و دوست داشتنی، ولی من تنها بودم

من بودم و خمودی و افسردگی و لحظه هام پر شده بود از تو، تویی که نمی دیدمت

نگاهم به هرچه می افتاد تو را می دیدم ولی تو نبودی

مثل مرده ای شده بودم که جان داشته باشه و نفس بکشه، هیچی برام آرزو نبود هیچ هدفی نداشتم، واقعاً مرده بودم

وای خیلی بد بود

جاستین قشنگم قول بده تنهام نزاری، من بلد نیستم بدون تو زندگی کنم، قول بده ...


و تو منو دلداری بدی و من آروم بشم


حاضرم کلِّ زندگیمو با برآورده شدنِ این آرزو تاخت بزنم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۱۱
رضا آباد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی