Jasmine Smart

ای کاش برگردی، اگر می دانستی آتش عشق تو با چه شعله ای وجودم را می سوزاند، دست روی دست نمی گذاشتی، لابد خواست خدا نیست که تو این عشق شورانگیز را درک کنی

Jasmine Smart

ای کاش برگردی، اگر می دانستی آتش عشق تو با چه شعله ای وجودم را می سوزاند، دست روی دست نمی گذاشتی، لابد خواست خدا نیست که تو این عشق شورانگیز را درک کنی

Jasmine Smart

آهِ من
روزی گیرد دامنت، سوزد با منت
با مَنَت سوزد، نه که تنها

اگر مجنون دل شوریده ای داشت
دل لیلی از او شوریده تر بی

یادت به خیر،
چقدر عشقمان زیبا بود، و بی نظیر

اگر عاشق نیستی، عاشق کُش هم نباش
اگر عاشقی یافتی که اسیر و شیدایت شده و تو او را غریبه می پنداری،
غریب نواز باش، غریبه کُشی نکن

خیلیا بودند که برای رسیدن به عشقشون عمرشون رو گذاشتند و از این خیلیا، خیلیا بودند که عمرشون رو باختند ولی به عشقشون نرسیدند،؛، شاید من هم از این خیلیای دوم باشم

محبوبه ی قلبم، آهوی رمیده ام، اگر از عشق بینهایت من صرف نظر کنی، چیزی رو از دست می دی که با هیچی نمی تونی جبرانش کنی، ... با هیچی

عشقِ تمامِ من، خوش آمدی و صفا آوردی، جان من قربان قدمهایت، لایقم دانستی و چشم و چراغِ خانه ی دلم شدی، سرت سلامت و شادیت پایدار

۱۱
اسفند ۹۶


ای محبوبۀ ناز، که خوش می روی به ناز

علیرضا رو به نــاز تو هر لحظه صد نیاز



lab




همین امشب میزاری


۱۲ فروردین۹۶


  -          وقتی مَحرم شدیم، لبات رو باید شکری کنیا

  -          تو بزار برسیم، بقیه اش رو کارت نباشه

  -          دیونه م می کنی آخر شبی، می خوام یه کار کنم

  -          چیکار

  -          بزار تصمیم بگیرم درست، بعدا می گم

  -          عجب ادمی هستی، عه عه تو رو خدا نگاش کن

  -          چی رو نگاه کن؟

  -          تو بچه پرو رو

  -          چرا اخه، چی شد یهو

  -          بگو

  -          آهان میگم الان،

             می خواااااام
            
یه چیزایی رو نگه دارم فقط واسه خودت

  -          چی مثلا

  -          الان روم نمی شه بگم

  -          کوفت

  -          شاید بعدا یه جورایی گفتم

  -          بزار تو وبلاگ

  -          شاید گذاشتم آره فکر خوبیه

  -          شاید نه

               همین امشب میزاری


آدم رو مجبور می کنی چه کارهایی بکنه
خدا عقلت بده
من الان چی بگم برات اصلا روم نمی شه
بزار ببینم ، یه جوری نصفه نیمه راضیت کنم تا بعد


 *     هر روز یه شاخه گل خوشگل عین خودت تقدیمت می کنم

 *     هر شب موقع خواب کلِّ بدنت رو بوسه بارون می کنم

 *     هر روز صبح که میخوام ازت جدا شم

        دستت و صورت ماهت رو ببوسم

 *     روزی هزاربار بهت بگم دوسِت دارم

        اینقدر بگم که حسابش از دستم در بره

 *    روزی یه بار موهات رو شونه کنم

 *    هر روز بدنت رو بو کنم و بدنم عطر تو رو بگیره

 *    شب ها توی آغوش تو خوابم ببره

 *    بقیه شو دیگه روم نمی شه بگم


خدا عقلت بده الهی به قول خودت :

                        تو بزار برسیم، بقیه اش رو کارت نباشه


خیلی شیرین و خوردنی هستی، خدا کنه بهت برسم

یادش به خیر     

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۱۱
رضا آباد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی