Jasmine Smart

ای کاش برگردی، اگر می دانستی آتش عشق تو با چه شعله ای وجودم را می سوزاند، دست روی دست نمی گذاشتی، لابد خواست خدا نیست که تو این عشق شورانگیز را درک کنی

Jasmine Smart

ای کاش برگردی، اگر می دانستی آتش عشق تو با چه شعله ای وجودم را می سوزاند، دست روی دست نمی گذاشتی، لابد خواست خدا نیست که تو این عشق شورانگیز را درک کنی

Jasmine Smart

آهِ من
روزی گیرد دامنت، سوزد با منت
با مَنَت سوزد، نه که تنها

اگر مجنون دل شوریده ای داشت
دل لیلی از او شوریده تر بی

یادت به خیر،
چقدر عشقمان زیبا بود، و بی نظیر

اگر عاشق نیستی، عاشق کُش هم نباش
اگر عاشقی یافتی که اسیر و شیدایت شده و تو او را غریبه می پنداری،
غریب نواز باش، غریبه کُشی نکن

خیلیا بودند که برای رسیدن به عشقشون عمرشون رو گذاشتند و از این خیلیا، خیلیا بودند که عمرشون رو باختند ولی به عشقشون نرسیدند،؛، شاید من هم از این خیلیای دوم باشم

محبوبه ی قلبم، آهوی رمیده ام، اگر از عشق بینهایت من صرف نظر کنی، چیزی رو از دست می دی که با هیچی نمی تونی جبرانش کنی، ... با هیچی

عشقِ تمامِ من، خوش آمدی و صفا آوردی، جان من قربان قدمهایت، لایقم دانستی و چشم و چراغِ خانه ی دلم شدی، سرت سلامت و شادیت پایدار

۲۹
بهمن ۹۶

یادش به خیر پارسال توی همین روزها بهم گفتی فلانی هرچی می خوای بگی بهم، برام بنویس....

من هم روی کاغذ برات نوشتم آنچه حرف دلم بود و تولدت رو بهت تبریک گفتم

احساسم بهم میگه اون نوشته رو نگه داشتی ولی عقلم میگه هرچی از من داشتی رو نیست و نابود کردی

ولی من، نه به عقلم گوش می دم و نه به احساسم

من به قلبِ زخم خورده ام اعتماد می کنم و تا زنده ام به عشقم وفادار می مونم و بهت ثابت می کنم که حتی برای یک لحظه بهت خیانت نکردم 

البته اعتراف می کنم که ذهنم بهت خیانت کرد اون هم مدت کوتاهی، ولی قلبم هیچ وقت به تو خیانت نکرد




امشب می خوام تا صبح بیدار باشم و فکر کنم، به خودم، به تو

می خوام برنامه بریزم برای آینده

حقیقتش من دلواپس نتیجه و عاقبت کار نیستم، بیشتر می خوام خدا ازم راضی باشه و به اون چیزی عمل کنم که بعدش غصه نخورم و مثل الان حسرت گذشته نداشته باشم

امشب می خوام برنامه ریزی کنم

برای یک زندگی که همه ی لحظه هاش پُر شده از "تو "

امشب می خوام خودم رو آماده کنم

برای یک زندگی که مملو از انتظار باشه ولی ناامیدی بهش راه نداشته باشه

و همه چیز رو بسپارم به خدا

تنها محرم اسرارم و سنگ صبورم خداست و اگر بیشتر به خدا پرداخته بودم، اونی که ساکن قلب و روحم هست الان کنارم بود

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۹
رضا آباد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی