Jasmine Smart

ای کاش برگردی، اگر می دانستی آتش عشق تو با چه شعله ای وجودم را می سوزاند، دست روی دست نمی گذاشتی، لابد خواست خدا نیست که تو این عشق شورانگیز را درک کنی

Jasmine Smart

ای کاش برگردی، اگر می دانستی آتش عشق تو با چه شعله ای وجودم را می سوزاند، دست روی دست نمی گذاشتی، لابد خواست خدا نیست که تو این عشق شورانگیز را درک کنی

Jasmine Smart

آهِ من
روزی گیرد دامنت، سوزد با منت
با مَنَت سوزد، نه که تنها

اگر مجنون دل شوریده ای داشت
دل لیلی از او شوریده تر بی

یادت به خیر،
چقدر عشقمان زیبا بود، و بی نظیر

اگر عاشق نیستی، عاشق کُش هم نباش
اگر عاشقی یافتی که اسیر و شیدایت شده و تو او را غریبه می پنداری،
غریب نواز باش، غریبه کُشی نکن

خیلیا بودند که برای رسیدن به عشقشون عمرشون رو گذاشتند و از این خیلیا، خیلیا بودند که عمرشون رو باختند ولی به عشقشون نرسیدند،؛، شاید من هم از این خیلیای دوم باشم

محبوبه ی قلبم، آهوی رمیده ام، اگر از عشق بینهایت من صرف نظر کنی، چیزی رو از دست می دی که با هیچی نمی تونی جبرانش کنی، ... با هیچی

عشقِ تمامِ من، خوش آمدی و صفا آوردی، جان من قربان قدمهایت، لایقم دانستی و چشم و چراغِ خانه ی دلم شدی، سرت سلامت و شادیت پایدار

۲۷
بهمن ۹۶

دلتنگ خودمم

دلم برای اون روزهام تنگ شده

روزهایی که طعم زندگی را می چشیدم

روزهایی که آرزو داشتم

غم و شادی داشتم

برای خودم برنامه داشتم

هدف داشتم

شور و انرژی داشتم

مسرور بودم از اینکه خانواده ای دارم ، فرزندانی دارم

خلاصه داشتم زندگی می کردم ،

داد می زدم می خندیدم گریه می کردم می ایستادم می دویدم تکاپو داشتم

حالا نیستی دستپخت خودت را ببینی،

ببینی چه بر سرم آمده،

یه موجود خنثی نه هدفی نه آرزویی نه انرژی برای رسیدن به جایی نه حرفی نه صدایی،

از روزی که وانمود کردی عاشقانه های منو نمی فهمی و برداشتت اینه که قصدم بردن آبروی تو و مزاحمت برای توست دیگه چشمی هم برام نمونده که اشکی بخواد بریزه

خیلی جالب بود برام منو از حراست فرمانداری ترسوندی، تو که با من راجع به دادگاه خانواده و حضانت فرزندان یکی به دو می کردی حالا می خوای با چه چیزایی منو تهدید کنی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۷
رضا آباد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی