Jasmine Smart

ای کاش برگردی، اگر می دانستی آتش عشق تو با چه شعله ای وجودم را می سوزاند، دست روی دست نمی گذاشتی، لابد خواست خدا نیست که تو این عشق شورانگیز را درک کنی

Jasmine Smart

ای کاش برگردی، اگر می دانستی آتش عشق تو با چه شعله ای وجودم را می سوزاند، دست روی دست نمی گذاشتی، لابد خواست خدا نیست که تو این عشق شورانگیز را درک کنی

Jasmine Smart

آهِ من
روزی گیرد دامنت، سوزد با منت
با مَنَت سوزد، نه که تنها

اگر مجنون دل شوریده ای داشت
دل لیلی از او شوریده تر بی

یادت به خیر،
چقدر عشقمان زیبا بود، و بی نظیر

اگر عاشق نیستی، عاشق کُش هم نباش
اگر عاشقی یافتی که اسیر و شیدایت شده و تو او را غریبه می پنداری،
غریب نواز باش، غریبه کُشی نکن

خیلیا بودند که برای رسیدن به عشقشون عمرشون رو گذاشتند و از این خیلیا، خیلیا بودند که عمرشون رو باختند ولی به عشقشون نرسیدند،؛، شاید من هم از این خیلیای دوم باشم

محبوبه ی قلبم، آهوی رمیده ام، اگر از عشق بینهایت من صرف نظر کنی، چیزی رو از دست می دی که با هیچی نمی تونی جبرانش کنی، ... با هیچی

عشقِ تمامِ من، خوش آمدی و صفا آوردی، جان من قربان قدمهایت، لایقم دانستی و چشم و چراغِ خانه ی دلم شدی، سرت سلامت و شادیت پایدار

۲۲
بهمن ۹۶

یک سال پیش این اولین گفتگوی عاشقانه من و عشق جاویدانم بود یادش به خیر، شرم و حیا باعث می شد جملات عاشقانه رد و بدل نشه ولی سراسر عشق بود و شیدایی؛عشقم از دستم رمید و رفت و من به گرد راه اون هم نمی رسم



[۲۳:۵۵]

امیررضا:

ایران من

ای عشق تو

خو کرده با جان و تنم

مال منی ، ای پر گوهر

خاک دلیران

کشورم

کی گفته هرجا که بری هوا همین رنگو داره

هوای ایران منو کجای این دنیا داره

هرکی بخواد حرمتتو ای نازنینم بشنکه

باید بدونه دست ما ریشه ی اونو می کنه

 جونم فدای  نام تو

ایران من ایران من

خونم نثار راه تو

ایران من ایران من

 کی گفته هر جا که بری هوا همین رنگو داره

 {ای ایران ای مرز پر گوهر

ای خاک از سر چشمه ی هنر}

 تیر و کمون آرش رو یه بار دیگه بر میدارم

نشونه ی مرز تورو اونور خاور می ذارم

 رو رخش رستم می شینم

به جنگ اهریمن می رم

مثل سیاوش واسه تو

به قلب آتیش می زنم

 هرکی بخواد حرمتتو ای نازنینم بشنکه

باید بدونه دست ما ریشه ی اونو می کــــــــنه

 کی گفته هر جا که بری هوا همین رنگو داره

هوای ایران منو  کجای این دنیـــــــــا داره

جاسمین

عجب🤔🤔🤔
نت ام ضعیفه ببخشید

امیررضا

سلام ای سرخ ای رنگ شهادت

سپید آیین سبزستان غیرت

سلام ای آسمان عشق و ایمان

سلام ای سرزمین فارس ایران

دوباره آرشی دیگر عیان کن

بتازان رخش را در بیشه هایت

بزایان رستمی از ریشه هایت

سلام ای دشت های باز و روشن

سلام ای چشمسار عطر گلشن

سلام ای کوه های سخت و سرکش

سلام ای آبی دریای میخش

بتابان شمس عشق مولوی را

نامه های مثنوی را

شکوفا شکوفا شکوه شرقیم را

مداوا کن غم بی دردیم را

سکوتم را به فریادی بدل کن

تمام حرفهایم را غزل کن

به مردانت بگو از نسل نورم بگو آزادگان از بند دور

بگو از سوزها و سازهایت فدای مستی آوازهایت

بگو اهریمنان با تو چه کردند بگو خون در دل صد کردند

بیدار باش و هوشیار باش ای سرزمین رستگار آیین تو آزادگی رستن زبند بندگی

پاینده باشی ای وطن ایران من ایران من

می سوزد آوازم بزن آهنگ دیگر گونه من

بشکن قفس را پر بزن جان ها فدایت ای وطن

تا قله ها پرواز کن راهی به فردا باز کن

بالا بلند استوار آتشفشان اشتیاق

نفرین به بدخواهان تو لعنت به دژخیمان تو

چشم بد از تو دور باد اهریمن تو گور باد

پاینده باشی ای وطن ایران من ایران من

پاینده باشی ای وطن

ایران من ایران من

جاسمین:

 [ Sticker ]

امیررضا

سلام
مزاحمتون نمی شم
اولیش مال حامد حاکنه
دومیش هژیر مهرافروز

جاسمین

مراحمین

جاسمین

😡😡😡

امیررضا

لطف شماست

امیررضا

اخمه چی بود؟

جاسمین

همینجوری

امیررضا

اونم از لطف شماست

جاسمین

ببخشید

امیررضا

خدا بخشیده

امیررضا

من ولی نمی بخشم

جاسمین

من هم همینجورم

امیررضا

ببخشید عجب به خاطر چی بود؟

الان دیدم

جاسمین

به خاطر اینکه همه امسال ...

امیررضا

حامد هاکان یا راهپیمایی؟

امیررضا

البته راهپیمایی درسته؟

جاسمین

گیر دادن بچه ها که بریم راهپیمایی

امیررضا

ببخشید فضولم

بچه ها یعنی کیا؟

دانش آموزا؟

جاسمین

بله دانش اموزا

امیررضا

آخه بچه های شاهد فردا باهام قرار گذاشتن

جاسمین

شاهد ؟

امیررضا

شاید به خاطر ترامپ باشه

جاسمین

نه دوازدهمی ها

جاسمین

واقعا ؟؟؟

امیررضا

دوازدهمی ها؟

جاسمین

بله

امیررضا

خیلی بیش فعالن

جاسمین

چندتایی شون اینجورین من بخاطر زهراجون میرم

امیررضا

زهراجون؟

جاسمین

آره خانم رستگار

امیررضا

ترامپ حتی ورود دانشمندا و حتی کسایی مثل گوگوش رو ممنوع کرده

امیررضا

خبر اخبار دارین؟

جاسمین

بله تقریبا

جاسمین

تقریبا که نه یعنی خیلی ناچیز

امیررضا

گوگوش انگلیس بوده دیگه نتونسته برگرده

خیلی دانشمندا و تاجرا و اساتید دانشگاه ها برنامه هاشون به هم ریخته

جاسمین

کار خوبیه

امیررضا

اگه جمله تون سوالیه،  نه کار خوبی نیست

اگه خبریه، چرا کار خوبیه؟

امیررضا

گوگوش بیچاره

جاسمین

گوگوش نبود به امام زمان توهین کرده بود؟؟؟!

امیررضا

شوخی می کنم

ما به گوگوش چه کار

امیررضا

فکر نکنم  یادم نمیاد اظهار نظر مذهبی کرده باشه

جاسمین

جدید بود خبرش😂😂😂

امیررضا

اکبر گنجی و مهاجرانی بودن

ولی مهاجرانی تکذیب کرده بود

جاسمین

چی بگم

جاسمین

راستی شما از یازدهمی ها راضی هستین؟

امیررضا

راجع به گوگوش واقعا شوخی کردم

البته اونها هم ایرانی اند

ولی شوکه شدن مردم بیشتر به خاطر میلیونها نخبه ی ایرانیه که دچار مشکل شدند

امیررضا

من پر حرفم

ببخشید

جاسمین

خواهش میکنم

جاسمین

مثل اینکه قاضی رد کرده

امیررضا

البته ترامپ کوتاه میاد ولی حکم قاضی رو قراره وتو کنه

جاسمین

فعلا کارهای دختر ترامپ هم تحریم کردن

امیررضا

یعنی چی؟

جاسمین

طراح لباس هست فکر کنم

جاسمین

نمیدونم من از سیاست سر در نمیارم😊😊😊

امیررضا

اجازه بدین من یه نقد سیاسی بکنم

طول نمی کشه

جاسمین

بفرمایید

جاسمین

چرا شما جواب سوالات من رو نمیدین

امیررضا

کدوم سوال؟

جاسمین

 [In reply to جاسمین]

این

جاسمین

[In reply to جاسمین]

این

امیررضا

[In reply to جاسمین]

به خدا ندیدم

جاسمین

اشکال نداره

امیررضا

[In reply to جاسمین]

گفتم که کلی راجع به ترامپ حرف زدم

جاسمین

اخه من م چه ربطی به ترامپ داره

امیررضا

توی همه ی کشورای دنیا دارن بر علیه نژادپرستی ترامپ تظاهرات میکنن

اونا تضاهرات رو از ما یاد گرفتن

نژاد پرستی ترامپ در حد نژادپرستی هیتلر خطرناکه

اصالتا خودش آلمانیه

هیتلر راه افتاد تا همه ی نژادهای دنیا رو به جز نژاد ژرمن نابود کنه

50 میلیون کشته شدند

توی ایران چند میلیون نفر از پدرمادرای من و شما بی گناه کشته شدند

9 میلیون توی جنگ اول و سه چهار میلیون توی جنک دوم جهانی فقط از ایران که وارد جنگ هم نشد

همه از جنگ جهانی دوازدهم می ترسند

160 هزار بمب اتمی کلیدش دست ترامپه

منشاء جنگ نژاد پرستیه

حالا به  ربط داره یا نداره؟

امیررضا

منظورتون رو درست فهمیدم؟

جاسمین

آقای دوستی

امیررضا

بفرمایید

جاسمین

الان شما مرکز تشریف دارید؟

امیررضا

آری

جاسمین

پس من بد برداشت کردم

امیررضا

چیو بد برداشت کردید؟

جاسمین

فکر کردم گفتین اینجاین

امیررضا

نطق سیاسیم خوب بود؟

جاسمین

[In reply to امیررضا]

نه سوال پرسیده بودین من اشتباه برداشت کردم

جاسمین

[In reply to امیررضا]

نمیدونم والا

امیررضا

سوال من استفهام انکاری بود

امیررضا

چی ؟؟؟؟؟؟؟؟

نمی دونید؟

واقعا شما سیاسی فکر نمی کنید

فکر کنم سیاست براتون جذابیت هم نداشته باشه

درسته؟

جاسمین

نه اصلا

جاسمین

دنبالش نیستم چون اعصابم رو خرد میکنه

امیررضا

خوب پس

می تونیم در موردش صحبت نکنیم

امیررضا

درک سیاست و اعتقادات سیاسی مذهبی مثل درک همه ی مفاهیم عالم لذت بخشه

جاسمین

شاید شما درست میگید

جاسمین

اصلاح طلب یا اصول گرا؟

امیررضا

ای کاش شما با نظرات من آشنا بودید

امیررضا

اصلاح طلبی و اصولگرایی  رو من قورت دادم

جاسمین

خب هر کسی یه جور فکر میکنه

جاسمین

[In reply to امیررضا]

چه جالب

امیررضا

نظرات من مال خودم نیست مال منطق ریاضی منه

امیررضا

می دونید کدومش خطرناک تره؟

جاسمین

فرااااار

جاسمین

ریاضی

امیررضا

خسته شدید

جاسمین

نه به خاطر ریاضی گفتم

جاسمین

و سوال بچه ها که از شما پرسیده بودن ریاضی به چه دردی میخوره

امیررضا

من چی گفته بودم؟

جاسمین

گفته بودین این سوال رو فرد بی سوادی گفته

جاسمین

مثال ماشین لباسشویی

امیررضا

بچه ها همه ش رو نگفتند

اولی گفت شما کاربرد لگاریتم رو تو زندگی تون حس کردید؟

من جواب دادم مثل اینه که به یه راننده بگن تو وجود گیربکس رو توی رانندگی حس کری

قاعدتا جواب می ده من پدال میشناسم و فرمون

پس آدمای بی سواد که سواد خودرویی ندارند نتیجه می گیرند که گیربکس کاربردی توی رانندگی نداره و مثل پت و مت باز می کنن میندازنش بیرون و انتظار دارند استارت که زدند ماشین روشن بشه

امیررضا

واقعا بد جواب دادم؟

امیررضا

راست بگید

برام مهمه

جاسمین

چی بگم

جاسمین

[ Photo ]

جاسمین

😊😊😊

امیررضا

واااای

چی بگید؟

چی بگم یعنی چی؟

من شما رو نمی فهمم

جاسمین

خوبه یا بد که نمیفهمین؟

امیررضا

اصراری ندارم

ولی آدم گیج میشه

امیررضا

عصبی میشه

جاسمین

ببخشید ناراحت تون کردم

امیررضا

من 15 ساله فکر می کنم بهترین جوابای دنیا رو به دانش آموزام می دم

امیررضا

تا حالا کسی منو نقد نکرده بفهمم کارم درسته یا نه

امیررضا

ولی از اون دسته کسایی ام که فقط توی کلاس درس خودشونو نمی دن

امیررضا

گفتم که نمی بخشم

جاسمین

خب من شناختی نسبت بهتون ندارم که بتونم نظر بدم راجب شما،

جاسمین

اقای دوستی

امیررضا

بفرمایید

جاسمین

[In reply to امیررضا]

یعنی چی

جاسمین

دوست دارین تائید بشین؟

امیررضا

[In reply to جاسمین]

یه شوخی بی مزه بود

جاسمین

واقعا شوخی بود

امیررضا

[In reply to جاسمین]

دوست دارم بدونم اگه حرفهام شاگردانم رو قانع نمی کنه لااقل جواب ندم

امیررضا

ماشین لباس شویی چی بود؟

لطفا بگید

جاسمین

شما باید از خودشون بپرسین ک قانع شدن یا نه

جاسمین

[In reply to امیررضا]

گفت مثال ماشین لباس شویی رو زدن

امیررضا

همین؟

جاسمین

مهمه؟

امیررضا

ببینید می خوام ببینم اونا چی از حرف من فهمیدند خواهش می کنم

جاسمین

گفتن خجالت کشیدیم که پرسیدیم چون گفتن بی سواد

جاسمین

قانع شده بودن

ولی

کلا

دانش اموزان

میخوان با صحبت کردن وقت کلاس رو بگیرن

دیگه جواب واسشون مهم نیست

امیررضا

الان مثال گیربکس چطور بود؟

جاسمین

عالی👌👌👌

امیررضا

شما نمی دونید ما چه زجری می کشیم

وقتی دانش آموز به اون چیزی که می خونه ایمان نداره

که چیزای بی فایده داره می خونه

جاسمین

یازدهمی هاکه توضرب و تقسیم موندن

امیررضا

نگید عالی فکر می کنم دارید الکی تایید می کنید

امیررضا

یازدهمی ها بچه اند

جاسمین

[In reply to امیررضا]

کلا دانش اموزان برای همه درس ها همین نظر رو دارن

جاسمین

[In reply to امیررضا]

خب بسیار خوب

جاسمین

[In reply to امیررضا]

بچه بی ادب ...

امیررضا

نه کسی نمی گه اینترنت به درد نمی خوره

جاسمین

باور کنید میگن

امیررضا

[In reply to جاسمین]

متوجه نشدم

من خیلی گیر می دم عصبانی نشید

جاسمین

میگین عالی نگو میگم باشه پس بسیار خوب🏃🏃🏃🏃

امیررضا

یازدهمی ها بچه هستند

نمی دونم چرا مردم دختراشون رو تو بچکی شوهر می دن

امیررضا

یکی از دخترا فکر کنم مشکل خونوادگی داره

امیررضا

در کل کمتر از سنشون می زنن

جاسمین

واسه همین به همه میپره چنددفعه میخواستم از کلاس بیرونش کنم

جاسمین

[In reply to امیررضا]

نمیدونم چرا اینجوری شده

جاسمین

من کلا حوصله خودم رو ندارم چه برسه لوس بازی اونا

امیررضا

دختر یازدهمی بیش از اینها باید فهم و کمالات داشته باشه

ولی چندتاشون خوبند

فقط دو سه نفر کلاس رو به هم می ریزند

جاسمین

اره واقعا بچه های دوازدهم از همون اول خوب بودن

امیررضا

اعصاب ندارینا!!!

جاسمین

یه ضرب ساده رو بلد نیستن انجام بدن

جاسمین

[In reply to امیررضا]

اصلا

امیررضا

واسه چی حوصله ی خودتونو ندارین

جاسمین

اون سه نفر که اون گوشه می شینن

امیررضا

آفرین محدثه

جاسمین

هر سه تاشون رو جدا از هم بزارین

امیررضا

زین پس

جاسمین

اون یکی قرار شد یادش بده

امیررضا

منم همین کارو می کنم

جاسمین

[In reply to امیررضا]

نمیدونم

امیررضا

ولی خدا می دونه

جاسمین

اون که بله

جاسمین

ما خومون رو میزنیم به اون راه

امیررضا

کدوم راه؟

جاسمین

از دست شما😂😂

امیررضا

اینجا ساعت نزدیک یک و نیمه اونجا ساعت چند شده

جاسمین

با ساعت شما برابری میکنه

امیررضا

[ 👋 Sticker ]

جاسمین

شب تون بخیر

امیررضا

[ 😜 Sticker ]

جاسمین [In reply to امیررضا]

عاشق این استیکرم

امیررضا

[ 😜 Sticker ]

جاسمین

شب بخیر

جاسمین

[ 👍 Sticker ]

جاسمین

[ Video ]

این کلیپ خیلی زیباست❤️❤️

امیررضا

این شب به خیرتون چی بود

ببخشید!!!!!!

جاسمین

شما فرستادین خداحافظ من گفتم شب بخیر

امیررضا

قبول

جاسمین

😔

امیررضا

[ Photo ]

جاسمین

باشه

 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۲
رضا آباد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی