Jasmine Smart

ای کاش برگردی، اگر می دانستی آتش عشق تو با چه شعله ای وجودم را می سوزاند، دست روی دست نمی گذاشتی، لابد خواست خدا نیست که تو این عشق شورانگیز را درک کنی

Jasmine Smart

ای کاش برگردی، اگر می دانستی آتش عشق تو با چه شعله ای وجودم را می سوزاند، دست روی دست نمی گذاشتی، لابد خواست خدا نیست که تو این عشق شورانگیز را درک کنی

Jasmine Smart

آهِ من
روزی گیرد دامنت، سوزد با منت
با مَنَت سوزد، نه که تنها

اگر مجنون دل شوریده ای داشت
دل لیلی از او شوریده تر بی

یادت به خیر،
چقدر عشقمان زیبا بود، و بی نظیر

اگر عاشق نیستی، عاشق کُش هم نباش
اگر عاشقی یافتی که اسیر و شیدایت شده و تو او را غریبه می پنداری،
غریب نواز باش، غریبه کُشی نکن

خیلیا بودند که برای رسیدن به عشقشون عمرشون رو گذاشتند و از این خیلیا، خیلیا بودند که عمرشون رو باختند ولی به عشقشون نرسیدند،؛، شاید من هم از این خیلیای دوم باشم

محبوبه ی قلبم، آهوی رمیده ام، اگر از عشق بینهایت من صرف نظر کنی، چیزی رو از دست می دی که با هیچی نمی تونی جبرانش کنی، ... با هیچی

عشقِ تمامِ من، خوش آمدی و صفا آوردی، جان من قربان قدمهایت، لایقم دانستی و چشم و چراغِ خانه ی دلم شدی، سرت سلامت و شادیت پایدار

۰۳
اسفند ۹۶
محبوبه ی قلبِ شکسته ام سلام و شبِ اسفندماهیت به خیر
داری به صد روزگی گل سرسبد باغ زندگیت نزدیک می شی
تصور می کنم براش تاحالا چندتا جشن گرفتی
خوش به حالتون که همو دارین
و خوش به حال من که شما رو دارم

امروز داشتم فکر می کردم که اگر خدا تو رو هیچ وقت به من بر نگردونه، 
چی میشه
البته من نباید در قید و بند این باشم که سرانجام چی می خواد بشه
هرجوری می خواد بشه بشه
من عشق خودم رو دارم، من تو رو توی سینه م دارم، (البته الان باید بگم شما رو) دیگه هیچی برام مهم نیست
قلب و احساسم یا باید بمیره یا عشق تو رو پرورش بده، 

اینجور بهت بگم:
اگر کسی بیاد جلوی من، و ادعا کنه زیباترین زیباروی عالمه و لطیف ترین نغمه ی عاشقانه رو برام ساز کنه و بی نظیر ترین عشق هستی رو نثارم کنه،...
من
عشقم رو براش
معنا نمی کنم

یادمه آخرین باری که برات حرف زدم، بهت گفتم "عشق یگانه پرسته و تو عشق اول هستی، عشق اول اونی که ظاهراً تو عشقش رو باور نداری (نمی دونم)"
احساس می کنم حرفم رو نفهمیدی و به جاش سعی کردی منو فراموش کنی (نمی دونم موفق شدی یا نه، اون دیگه به طاقتت بستگی داره من که نمی تونم عشقم رو فراموش کنم، شاید تو بتونی، یا شایدم....)

عشق یگانه پرسته عشقم
کافیه عاشق بشی
البته می دونم تو عشق منو باور نداری، حق داری البته، من هم هر عشقی رو باور نمی کنم شاید یکی خودش رو جلوی پام قربونی کنه تا باورش کنم ولی چه بسا، نفهممش و ایمانی به عشقش نداشته باشم

یادمه یه بار (اواخر اردیبهشت) که شدیداً عصبانی بودی به من گفتی:
"اگر دو روز ...ت باهات قهر کنه با یکی دیگه پرش می کنی، امروز با منی یه روز دیگه با یکی دیگه می پری"
نمی دونم می تونی درک کنی این حرفت چه زخمی به جگرم زده یا نه
تا زنده ام تلخی این حرفت، آزارم می ده 

اگه من جای بوعلی سینا بودم اینجور می گفتم:

کفر چو منی گزاف و آسان نَبُوَد
.
خوشنام تر از عشق من عشقی نَبُوَد
.
در دهر چو من یکی و آن هم کافر
.
پس در همه دهر اصلاً عاشق نَبُوَد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۳
رضا آباد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی